خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پخش فراورده‌های نفتی:

تاثیر قراردادهای جدید نفتی بر اشتغال را تا دو سال آینده خواهیم دید/ قرارداد با توتال اثبات موفقیت برجام است

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۹۴۰

ریاحی گفت: ورود توتال به بحث سرمایه گذاری و توسعه در صنعت نفت و گاز ایران، پیشرانی می شود که شرکت های بزرگ نفتی دیگر نیز ترغیب شوند.

منصور ریاحی مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه یکی از افتخارات دولت دوازدهم پسابرجام و ماحصل آن اجرایی شدن قراردادهای جدید نفتی بوده است،گفت: امضای قرارداد با توتال تاثیرات شگرفی در کلان کشور بر روی اقتصاد خواهد داشت.

وی افزود: وقتی شرکت درجه یک مثل توتال وارد صنعت نفت می شود نشان می دهد امنیت سرمایه گذاری در کشور حاصل شده که بزرگترین پیروزی برای صنعت نفت است.

ریاحی با بیان اینکه ورود توتال به بحث سرمایه گذاری و توسعه در صنعت نفت و گاز ایران، پیشرانی می شود که شرکت های بزرگ نفتی دیگر نیز ترغیب شوند، تصریح کرد: این قراداد در سایر زنجیره اقتصاد نیز تاثیر گذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: به این ترتیب کشورهای اروپایی و سایر کشورها هم وارد رقابت و سرمایه گذاری در فضای ایران خواهند شد.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی همچنین خاطرنشان کرد: وزارت نفت به عنوان پیشران اقتصادی کشور در اجرایی شدن قرارداد با یک شرکت طراز اول توسعه دهنده نفت کار بزرگی انجام داده است که جای قدردانی از وزیر و مجموعه وزارت نفت دارد.

وی یادآور شد: ما می توانیم این قرارداد را به قراردادهای بعدی نیز تسری دهیم چرا که در بالادست و پایین دست تاثیرات بسیار قابل توجهی خواهد داشت تا بتوانیم طی یک تا دو سال آینده خروجی آن را در بخش اشتغال و درامدزایی و امنیت سرمایه شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز