خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون صنایع بیان کرد:

بعید است طرح تفکیک وزارت صنعت رای بیاورد/تخصیص یک خط اعتباری برای ساماندهی موسسات مالی

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۶۷

رمضانعلی سبحانی فر گفت:پس از ساعت ها بحث و بررسی این لایحه فقط یک رای موافق داشت،بیشتر نمایندگان معتقد هستند که بررسی این طرح زمان بیشتری نیاز دارد و باید کارهای کارشناسی صورت بگیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص لایحه انتزاع وزارت صنعت و معدن از وزارت بازرگانی اظهار داشت:در جلسه کمیسیون صنایع که یکی از کمیسیون های فرعی برای بررسی این لایحه است بحث و تبادل نظر زیادی صورت گرفت اما در نهایت نظر کمیسیون به این لایحه منفی بود.

رمضانعلی سبحانی فر ادامه داد: پس از ساعت ها بحث و بررسی این لایحه فقط یک رای موافق داشت، بیشتر نمایندگان معتقد هستند که بررسی این طرح زمان بیشتری نیاز دارد و باید کارهای کارشناسی صورت بگیرد.

نماینده مردم سبزوار ادامه داد: برخی از اعضای کمیسیون بر این عقیده هستند با توجه به لازم و ملزوم بودن سیاست های تولید و حمایت از آن با بخش بازرگانی و واردات برای جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی یا اختلاف سلیقه مدیریت بهتر است مدیریت این امر در اختیار یک فرد باشد.

وی افزود: اکنون این لایحه و نظر کمیسیون صنایع به کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی ارسال شد ضمن آنکه همزمان کمیسیون اقتصادی مجلس نیز نظر مخالف خود را با این طرح ابراز داشته است با این اوصاف بعید می دانم این طرح در خصوص انتزاع وزارت صنعت و معدن از وزارت بازرگانی در صحن علنی مجلس رای بیاورد.

سبحانی فر در پایان گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای موسسات مالی افتاده برخی از نمایندگان مجلس در حال جمع آوری امضا برای طرحی هستند که دولت را ملزم به ساماندهی موسسات مالی و اعتباری کند که تاکنون 60 امضا برای آن جمع شده است در این طرح یک خط اعتباری از بودجه سالیانه برای ساماندهی این موسسات در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز