خبرگزاری کار ایران

در آئین اختتامیه تی‌جی‌سی:

برترین بازی‌های ایرانی در نمایشگاه TGC معرفی شدند/ بانوی ایرانی جایزه بهترین بازی خلاقانه ایرانی را دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۷۶۹

چهار بازی برتر ایرانی عرضه شده در نخستین رویداد تجاری بازی‌های رایانه‌ای تهران با عنوان TGC به انتخاب هیأت داوران بین‌المللی این رویداد معرفی و جوایزی نفیس دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نخستین رویداد تجاری بازی‌های رایانه‌ای تهران با عنوان TGC که از 15 تا 16 تیرماه در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما آغاز به کار کرده بود، با برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان داد.

این رویداد که علاوه‌بر برگزاری نمایشگاه عرضه تازه‌ترین دستاوردهای صنعت گیم ایران، فرصتی برای تعامل تخصصی و تجاری میان بازی‌سازان ایرانی و نمایندگان جهانی صنعت گیم مخصوصا ناشران و افراد فنی  برجسته از سراسر دنیا فراهم آورده بود، ‌ پس از دو روز برگزاری فشرده کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی، با معرفی برترین بازی‌های ایرانی با قابلیت عرضه در بازار جهانی  از سوی هیئت ژولی بین المللی به کار خود پایان داد. بر اساس نظر این داوران چهار بازی موفق به اخذ عنوان برترین‌ها شدند که کاملا نوآورانه مبتنی‌بر ایده‌های بومی طراحی و تولید شده‌اند.

بازی ایرانی انگاره که برگرفته از ظرایف معماری ایرانی طراحی و عرضه شده است، عنوان خلاقانه‌ترین بازی را از آن خود کرد. در بخش‌های دیگری بازی‌های Live TV Tycoon به عنوان خلاقانه‌ترین بازی موبایلی و Run Dehghan Run یا همان بدو دهقان بدو به عنوان بهترین بازی موبایل معرفی و تجلیل شدند. همچنین بازی ایرانی Grandom Overdrive یا همان خاله‌قزی هم توانست عنوان برترین  را از آن خود کند که جوایزی نفیس به همراه تندیس‌های TGC به این نفرات اهدا شد. لازم به ذکر است که از نفرات دوم نیز در هر بخش تجلیل به عمل آمد و به این افراد نیز جوایزی اهدا گردید.

برترین بازی‌های ایرانی  در نمایشگاه TGC معرفی شدند/ بانوی ایرانی جایزه بهترین بازی خلاقانه ایرانی را دریافت کرد

در میان شرکت‌های بازی سازی، یک بانوی ایرانی با بازی Live TV Tycoon توانست عنوان خلاقانه‌ترین بازی موبایلی را به دست آورد که نشان از ورود بانوان ایرانی در صنعت گیم دارد. باید امیدوار بود تا شاهد افزایش تعداد بانوان بازی ساز ایرانی با عناوینی افتخار آفرین و بین المللی بود. شایان ذکر است که این بازی در کنار بازی انگاره از مهدی بهرامی توانست نظر داوران و سخنران خارجی از اروپا، آمریکا و ... را جلب کند و بهترین بازی‌های ایرانی شناخته شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز