خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت متن خبر داد:

توتال، اینپکس و پتروناس طرح توسعه میدان آزادگان را ارائه کردند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۱۰۱

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از ارائه طرح توسعه میدان آزادگان از سوی شرکت های بزرگ بین‌المللی نفتی همچون توتال، اینپکس و پتروناس خبر داد.

 به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سید نورالدین شهنازی‌زاده گفت: توتال فرانسه، اینپکس ژاپن و پتروناس مالزی طرح مطالعاتی خود را برای توسعه میدان نفتی آزادگان ارائه دادند.

شهنازی زاده با بیان اینکه برای توسعه میدان آزادگان با ۸ شرکت قرارداد محرمانگی امضا شده است، گفت: برخی از این شرکت ها گزارش مطالعات خود را ارائه کرده اند و برخی دیگر هم در حال تکمیل فرآیند مطالعه هستند. در ضمن به تدریج با برگزاری جلسه‌هایی در سطوح کارشناسی شرکت متن، این گزارشات ارائه می شود.

وی افزود: شرکت های “اینپکس ژاپن”، “شل”، “توتال”، “پتروناس مالزی”، “انی” و همچنین”سی‌ان‌پی‌سی” چین از جمله شرکت‌هایی هستند که تمایل به حضور در مناقصه میدان نفتی آزادگان را دارند.

شهنازی زاده با تأکید بر تدوین برنامه راهبردی توسعه میدان آزادگان جنوبی در فاز دوم، بیان کرد: در فاز نخست توسعه این میدان برای دستیابی به رقم تولید روزانه ۳۲۰هزار بشکه نفت برنامه ریزی شده است، در فاز ۲ نیز این رقم بر مبنای نتایج استخراج شده از فاز نخست خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز