خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد:

شدیدترین حملات سایبری در انتخابات 96

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۳۲

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به حملات سایبری در زمان انتخابات، گفت: معمولا در زمان انتخابات همیشه حملات سایبری به سایتهای خبری وجود داشت که برای مقابله با آن حداکثر دسترسی آن سایت را به اینترنت بین الملل قطع میکردیم تا فقط در داخل دسترس باشد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات در نشست خبری که در اهواز برگزار شد، امنیت موجود در شبکه ملی اطلاعات را فوق العاده بالا دانست و اظهار کرد: وضعیت امنیت در شبکه ملی اطلاعات به گونه ای بود که حتی برای یک دقیقه هیچ سایت خبری چه در داخل و چه در بین الملل از دسترس خارج نشد و سایت همه ستادهای انتخاباتی و سایت های خبری با گرایش های مختلف به کار خود ادامه دادند.

جهرمی با اشاره به اینکه قطع دسترسی سایت های خبری به اینترنت بین الملل باعث از دست رفتن رتبه بندی بین المللی و دیگر مشکلات می شد که همیشه باعث گلایه می شد، افزود: امسال شدیدترین حملات سایبری در طول دوره فعالیت شبکه اینترنت را تجربه کردیم.

وی گفت: با اقدامات انجام شده در بخش محتواهای داخلی به ‌ویژه سرویس‌های ویدیویی رشد 300 درصدی داشتیم؛ همچنین 100 هزار شغلی که در کشور در حوزه ارتباطات ایجاد شد، مرهون تلاش تمامی دست‌اندرکاران پروژه شبکه ملی اطلاعات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز