خبرگزاری کار ایران

سفیر کشور هلند در ایران ( نماینده اتحادیه اروپا ) مطرح کرد:

اتحادیه اروپا فصل جدیدی در روابط دو جانبه با ایران باز کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۷۶۰

سفیر کشور هلند در ایران (نماینده اتحادیه اروپا) گفت: اتحادیه اروپا فصل جدیدی در روابط دو جانبه با ایران باز کرده است.

به گزارش ایلنا، سوزانا ترستال  (Susanna Terstal)  سفیر کشور هلند در ایران (نماینده اتحادیه اروپا) با بیان این مطلب که اتحادیه اروپا فصل جدیدی در روابط دو جانبه با ایران باز کرده است، گفت: این باعث خواهد شد تا یک رابطه سازنده بین طرفین ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه هلند در زمینه‌های مختلف همکاری همچون اقتصاد، انرژی هسته ای، انرژی تجدیدپذیر، مبارزه با مواد مخدر و غیره تمایل دارد تا با ایران همکاری داشته باشد، افزود: سال گذشته نمایندگان ایران به بروکسل سفری داشتند و ما نیاز داریم تا به روابط خود با ایران در تمام زمینه‌ها بخصوص انرژی‌های تجدید پذیر و سرمایه‌گذاری در این بخش همکاری داشته باشیم.

ترستال  ادامه داد: مهاجرت، تغییر اقلیم انرژی پایدار و اقتصاد سبز نیز زمینه‌های دیگری از همکاری بین جمهوری اسلامی و هلند است که می‌توان برای آن برنامه ریزی کرد.

وی تاکید کرد: ایران از منابع سرشار انرژی طبیعی و گاز برخوردار است و در این خصوص می‌توان همکاری بیشتری را در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر با ایران رقم زد.

سفیر کشور هلند در ایران (نماینده اتحادیه اروپا) با اشاره به اینکه توافق هسته ای بین ایران و اروپا پایدار مانده و اتحادیه اروپا متعهد به همکاری با ایران است افزود: این همایش اولین مجمع کسب و کار اتحادیه اروپا و ایران است و نشان اولین تلاش تبادل نظر بین طرفین است که هردو طرف بایستی نهایت استفاده را از این موقعیت ببرند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز