خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

بانک شهر پیشتاز در حمایت از توسعه خطوط مترو

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۳۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به پشتیبانی مالی بانک شهر از خط 6 متروی تهران گفت: این بانک در حمایت از توسعه خطوط مترو در کلانشهرها پیشتاز بوده است.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مازیار حسینی با اشاره به اهمیت توسعه خطوط مترو گفت: علاوه بر مباحث زیست محیطی و تاثیر توسعه خطوط ریلی بر کاهش آلودگی هوا، افتتاح هر خط مترو با طول 20 کیلومتر، برای 16 هزار نفر به طور مستقیم و 160 هزار نفر به طور مستقیم تولید شغل می‌شود.

وی افزود: آغازعملیات اجرایی خط 6 مترو با 32 کیلومتر و 27 ایستگاه صورت گرفت، اما با الحاق 6 کیلومتر بخش جنوبی، خط 6 به طول 38 کیلومتر و 31 ایستگاه خواهد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن قدردانی از بانک شهر به دلیل پشتیبانی مالی از خط 6 اظهار کرد: نظام بانکی باید در خدمت تولید و اشتغال باشد که خوشبختانه بانک شهر نیز سعی کرده در این راستا پیشتاز باشد.

بر این اساس، بانک شهر، طی سال‌های اخیر حمایت از پروژه‌های عمرانی و استراتژیک کلانشهرها را با محوریت توسعه حمل و نقل عمومی در دستور کار داشته است که پشتیبانی مالی از خط 6 متروی تهران نیز از جمله آن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز