خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ارائه تخفیف پنجاه درصدی برای رونق ترانشیب کالا در بنادر کوچک

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۱۴۵

مدیرعامل سازمان بنادر دریانوردی‌که طی بازدیدهای دوره‌ای خود به بندر جاسک سفر کرده بود، از اعمال تخفیف پنجاه درصدی هزینه‌های ترانشیب‌کالا بین بندر شهیدرجایی و بنادر کوچک کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، محمد سعیدنژاد که به بنادر شرق هرمزگان سفر کرده در روز نخست بازدیدهای میدانی خوداز بندر جاسک پایتخت طلایی سواحل مکران بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید لایروبی حوضچه بندر جاسک و استقرار شناور ناجی را از جمله اقدامات مطلوب سازمان بنادر در راستای رونق تجارت دریایی این شهرستان ساحلی دانست.

مدیر عامل سازمان بنادر ودریانوردی با اشاره به شعار سال ٩٦ بعنوان اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال، گفت :پیرو منویات مقام معظم رهبری، این سازمان در بعد اشتغال برای رونق معیشت ساحل نشینان توسعه دریا محوررادر دستور کار قرارداده تابتواند همچون گذشته فعالیت های توسعه سواحل مکران رابا شتاب بیشتری تداوم بخشد.

سعید نژاد توسعه گردشگری دریایی را به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مهم سازمانی برای ایجاد اشتغال پایدار برشمرد و اظهارداشت:در منطقه شرق هرمزگان جاذبه های گردشگری زیبایی همچون تالاب آذینی و... وجود دارد که امکانات ایمنی لازم بهمراه آموزش خدمه شناورها واستقرار غواص و همیاران ناجی فراهم شده تا هموطنان ازتجربه سیر دریایی ایمن در سواحل مکران بهرمند شوند.

معاون وزیرراه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود از اعمال تخفیف پنجاه درصدی هزینه‌های بندری و حقوق و عوارض گمرکی برای رونق ترانشیب کالابین بنادر بزرگ همچون بندر شهیدرجایی وبنادرکوچک کشور سخن گفت.

گفتنی است سعید نژاد در بخش پایانی بازدید خود از شهرستان جاسک از برج سیاه و سفید بعنوان نماد تاریخی ایمنی دریانوردی در سواحل مکران دیدن کرد.

شایان ذکر است بازدید از تالاب بین المللی خور آذینی، بندر چند منظوره سیریک، بندر تیاب و همچنین بررسی میدانی نحوه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی در بنادر سه‌گانه شهید حقانی، شهید ذاکری قشم و هرمز از جمله برنامه‌های پیش بینی شده روز دوم سفر مدیر عامل سازمان بنادر ودریا نوردی به استان هرمزگان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز