خبرگزاری کار ایران

محمد دامادی:

مهم‌ترین اصل، حمایت از بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۷۲

دامادی گفت: امید است که بتوان با همکاری و همدلی به توسعه بخش خصوصی پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه دادمان، در مراسم اولین همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتر حوزه راه و شهرسازی(جایزه دادمان) ضمن خوش­ آمدگویی و تشکر از حضور مسئولین عالی رتبه و حضور گسترده مهندسین و متخصصان در این رویداد بزرگ مهندسی، یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت.

دامادی رئیس شورای سیاست گذاری جایزه دادمان ضمن گرامی­داشت یاد شهید رحمان دادمان، خاطر نشان کردند که همایش تقدیر از چهره های برتر راه و شهرسازی که اولین دوره­ی آن به همت مرکز متخصصین راه و شهرسازی برگزار گردید، حرکتی تخصصی، توام با مسائل علمی است که با بهره‌مندی از استادان بزرگی که هر کدامشان وزنه‌های علمی کشورند برگزار می گردد و با همدلی و همراهی مسئولین وزارت راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان و  بنیان چهره های ماندگار و مجمع کارآفرینی ایران رقم خورده است. ایشان خاطرنشان کردند که با شکل‌گیری دبیرخانه دائمی این همایش این برنامه در سال‌های آتی نیز تداوم خواهد داشت و از این رو باید قدردان زحمات وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونان ایشان بود .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران مهندسین را مظلوم‌ترین قشر جامعه دانست که هر شخص غیرمتخصصی به خودش حق دخالت در کار آن ها را می‌دهد و این نکته را بسیار حائز اهمیت دانست و برگزاری همایش‌هایی این‌چنینی و تخصصی را مشوق بخش خصوصی در مسیر توسعه کشور خواند و موفقیت و تعالی این بخش را سبب اعتلای کیفیت ساخت و ساز ارزیابی نمود.

محمد دامادی  همچنین اعلام داشت که امروزه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، تخصصی‌تر از پیش، فعالیت می‌کند و با همراهی و حمایت کمیسیون عمران مجلس، امید است که  بتوان با همکاری و همدلی به توسعه بخش خصوصی پرداخت. وی در پایان از خانواده بزرگوار شهید دادمان هم بابت حمایت هایی که از برگزاری این همایش نمودند تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز