خبرگزاری کار ایران

امروز صورت می‌گیرد؛

تالار صادراتی میزبان عرضه گوگردهای مختلف

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۳۱۸

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در نخستین روز اسفند ماه، شاهد عرضه 6 هزار و 642 تن انواع مواد پلیمری، مواد شیمیایی و قیر است.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، تالارصادراتی بورس کالای ایران روز یکشنبه اول اسفند ماه میزبان عرضه 10 هزار تن گوگرد کلوخه، 6 هزار تن گوگرد پاستیلی و 100 تن گوگرد پودر است.

در دومین روز هفته، 640 تن مس مفتول، یک هزار و 500 تن مس کاتد، 20 هزار تن مس کم عیار، 12 تن کنسانتره فلزات گرانبها و 120 تن سولفور مولیبدن در تالار محصلات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

افزون براین یک هزار تن شمش هزار پوندی 99.75 شرکت المهدی نیز در گروه آلومینیوم در این تالار عرضه می شود.

براساس این گزارش، 700 تن مرغ منجمد رنج دو، 21 هزار تن گندم خوراکی، 2 هزار تن گندم دوروم، 270 تن عدس درشت، 100 تن روغن خام سویا و 2 هزار تن شکر سفید در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

همچنین 6 هزار و 812 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و793 تن ذرت دانه ای نیز به در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در این تالار عرضه می شود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه یک هزار و 500 تن پتاس (کلرید پتاسیم) است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز