خبرگزاری کار ایران

حضور قائم‌ وزیر نیرو در دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز؛

تمام خطوط اصلی شبکه اهواز برق‌دار است

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۸۸

قائم‌مقام وزیر ظهر امروز سه شنبه با حضور در دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز آخرین وضعیت پایداری شبکه برق این شهر و شهرستان‌های همجوار را در سامانه مدیریت شبکه بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، "ستار محمودی" با همراهی "میثم جعفرزاده" مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو برای بررسی مشکلات شبکه و آثار مخرب ریزگردها بر تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق اهواز با حضور در واحد دیسپاچینگ مرکز این شرکت، از نزدیک روند عملیات کنترل شبکه را بررسی کرد.

در این بازدید که ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز، مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق نیز حضور داشتند، مدیرعامل شرکت درخصوص اقدام‌های انجام شده است، گفت: با ورود گرد و خاک بی سابقه به همراه طوفان و باران اندک مورخه 8 بهمن سال جاری شبکه توزیع برق اهواز را متاثر از خود نمود.

"یدالله حضرتی"  ادامه داد: از همان لحظات اولیه گروه‌‌های عملیاتی شروع به رفع مشکلات شبکه نمودند و کار سشتشوی مقره‌ها و شبکه نیز بلافاصله با برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های جمعی در مناطق مختلف اهواز آغاز شد و هرشب از ساعت یک بامداد  تا 5 صبح همکاران شرکت در مناطق پنج گانه و شهرستان‌های تابع اقدام به شستشو و رفع گل و لای ناشی از ترکیب ریزگردها و باران برروی شبکه کردند.

وی در ادامه بیان داشت: شبکه برق اهواز با بیش از 540 هزار مشترک و شرایط خاص آب و هوایی، در تابستان سال جاری با وجود پیک بار (2425 مگاواتی ) کمترین خاموشی را پشت سر گذاشت، ولی متاسفانه در چند روز اخیر عوامل جوی، ریزگرد و رطوبت 97 درصدی و باران اندک دست به‌دست هم داده و خسارات زیادی به شبکه توزیع برق اهواز وارد کرده‌اند  و به‌دلیل قطع مکرر برق در این چند روز نتوانستیم خدمات مطلوب و شایسته را تقدیم مردم کنیم که از شهروندان عزیز عذرخواهی مینمائیم.

حضرتی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر برنامه شستشوی شبکه برق را بدون محدودیت زمانی و در راستای عملیات پیشگیرانه در سطح وسیعی از کلانشهر اهواز ادامه می دهیم و به همت پرسنل تلاشگر و پشتیبانی وزارت نیرو، استانداری خوزستان و همه دستگاه‌های اجرایی، تمام خطوط اصلی شبکه برق‌دار بوده و گروه‌های عملیاتی هم اکنون درحال رفع قطعی‌های موردی هستند.

در ادامه این سفر، قائم‌مقام وزیر نیرو از پست 132 کیلوولت شمال غرب اهواز و شستشوی مقره های پست و خطوط انتقال دیدن کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز