خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت اتحادیه آبزیان به مناسبت ارتحال آیت الله رفسنجانی

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتحادیه آبزیان پیامی را به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کرد.

بسم ا... الرحمن الرحیم

در تاریخ معاصر ایران کمتر فردی را میتوان یافت که در تمامی دوران های پر فراز ونشیب ، فمواره نگاهی عمیق و تیز بین و دقت نظر در مسائل اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی داشته و در کنار آن نیز نقشی پر رنگ و شایسته در آبادانی و پیشرفت وعظمت کشور داشته باشد . سردارکبیر سازندگی حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی عالم جلیل القدری که نقش بی بدیلی در تاریخ معاصر جهان وایران از خود بجای گذاشته، از این دست افراد می باشد . فرماندهی دفاع مقدس جوانان این مرز وبوم وبا خاتمه آن سازندگی ایران ، نشان افتخاری است که نصیب ایشان گردیده است و به جرات میتوان گفت که رد پای سازنده ایشان در تمامی عرصه های تولید به روشنی پدیدار است. نهال تکثیر و پرورش وصادرات میگو  که بدست حضرت آیت ا... هاشمی کاشته شد اکنون به درختی تنومند تبدیل گردیده است.

اتحادیه سراسری شرکتهای تعاونی تکثیر وپرورش وصادرات آبزیان ایران ضمن تسلیت این ضایعه جانگداز به رهبر معظم انقلاب ، ملت رشید وشریف ایران و جامعه شیلات کشور ، امیدوار است که با عنایت به فضل ورحمت الهی ، روح این بزرگمرد تاریخ ایران را با ارواح طیبه اولیای الهی و امام راحل محشور گرداند.

 

 

 

 

کد خبر : ۴۴۶۲۶۷