خبرگزاری کار ایران

انجام بیش از 23هزار پرواز تا 13 فروردین

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۳۴۶

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از 23هزار پرواز داخلی و بین المللی تا 13 فروردین خبرداد و گفت: از این تعداد بیش از 5هزار و 200 پرواز خارجی بوده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی ، رضا جعفرزاده با بیان اینکه پروازهای نوروزی از 25 اسفند 94 آغاز و تا 18 فروردین ماه 95 ادامه می یابد، اظهارداشت: با تدابیر اندیشیده شده از طرف سازمان هواپیمایی کشوری و همکاری جدی مجموعه های دخیل در امر پروازها و امکانات در اختیار مسافران در ایام نورز برای تطبیق نرخ بلیت هواپیما از طریق سایت های رسمی شرکت های هواپیمایی و در دسترس بودن سایت سازمان هواپیمایی کشوریwww.cao.ir  جهت دریافت اطلاعات در خصوص دفاتر مجاز فروش بلیت هواپیما و اطلاع رسانی به موقع به مسافران و دسترسی مسافران به بلیت هواپیما ما شاهد شکایات قابل ملاحظه ای نبوده ایم.

وی، همچنین از افزایش پروازهای عتبات عالیات در این ایام خبرداد و گفت: دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکتها و موسسات هوانوردی سازمان، 1407 مجوز لگ پرواز عتبات از 25 اسفندماه تا 18 فروردین ماه برای شرکت های هواپیمایی داخلی صادر کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تعداد پروازهای انجام شده و آمار پیش بینی شده مسافر از 3 میلیون نفر گذشته است، افزود: همچنین 2هزار پرواز در دو روز گذشته انجام شده که آمار دقیق پروازهای مسافر جابه جا شده متعاقبا اعلام خواهد شد.

جعفرزاده در پایان از افزایش 12 درصدی آمار جابه جایی مسافران نوروزی بخش هوایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا 13 فروردین امسال خبرداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز