خبرگزاری کار ایران

همراه اول؛ برگزیده پنجمین دوره جایزه ملی کیفیتICT

در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، همراه اول موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۴ ستاره شد.

به گزارش ایلنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسم جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ملی استاندارد و با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و جمعی از مقام‌ها و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری کشور در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گواهینامه و تقدیرنامه مدیریت کیفیت ۴ ستاره در ارائه خدمات تلفن همراه با امضاء و تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای سیاستگذاری به همراه اول اعطاء شد.

در این دوره پس از ارزیابی‌های علمی صورت گرفته، شرکت ارتباطات سیار ایران موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۴ ستاره شد.

ICTINQA جایزه‌ای ملی است که بر اساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران جهت شناسایی واحدهای بر‌تر در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتخاب بر‌ترین آن‌ها برگزار می‌شود. اینجایزه همه ساله بر مبنای کیفیت محصول و بر اساس نتایج ارزیابی‌های دقیق و علمی بر پایه منطقRADAR به شرکت‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌های دولتی، خصوصی و تعاونی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعطاء می‌شود.

در این دوره، شرکت مبین نت در کنار همراه اول موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۴ ستاره شد. همچنین در بین شرکت‌های ارتباطاتی، شرکت مخابرات خراسان رضوی گواهینامه اشتهار به کیفیت ۳ ستاره و شرکت خدمات ارتباطیرایتل گواهینامه اشتهار به کیفیت ۲ ستاره را دریافت کردند.

کد خبر : ۳۵۱۳۷۲