خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به ایلنا خبر داد:

سوخت‌رسانی به ایرلاین‌ها متوقف نشده است/ عدم توافق پخش فرآورده‌های نفتی با دو شرکت هواپیمایی

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۴۷

در حال حاضر شرکت آسمان 265 میلیارد و ایران ایر تور 60 میلیارد تومان به شرکت فرآورده‌های نفتی بدهکارند.

محمدرضا مظلومی مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره انتشار اخباری مبنی بر توقف سوخت‌رسانی به ایرلاین‌ها گفت: شرکت ما مسئولیت ذخیره، تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی را بر عهده دارد و همچنین موظفیم که بهای فرآورده را از مصرف‌کننده وصول کنیم و ایرلاین‌ها نیز مانند دیگر مصرف‌کننده‌ فرآورده موظفند که مطابق وظایف خود نسبت به پرداخت هزینه‌ها مبادرت ورزند.

وی افزود: علیرغم توافقات انجام شده با شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر  ارائه ضمانت‌نامه و دریافت سوخت از محل ضمانت‌نامه‌های توافق‌شده  دو شرکت آسمان و ایران ایر تور برای ارائه ضمانت‌نامه مراجعه نکرده اند.

تصریح کرد: ما اعلام کرده‌ایم که در صورت عدم ا رائه ضمانت‌نامه وجه سوخت تحویلی به صورت نقدی در فرودگاه‌ها دریافت خواهد شد.

وی کل مجموع بدهی ایرلاین‌ها را 900 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر شرکت آسمان 265 میلیارد و ایران ایر تور 60 میلیارد تومان به شرکت فرآورده‌های نفتی بدهکارند.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: شرکت آسمان باید طبق جدول هماهنگی در محل فرودگاه‌های ارومیه، بجنورد، لارستان، لامرد، کرمانشاه،‌بوشهر، سنندج، قشم، کرمان، تبریز، یاسوج، ساری، رامسر، چابهار و ایران ایر تور نیز در شهرهای قشم، رشت، کرمانشاه، بوشهر، تبریز و عسلویه نسبت به پرداخت نقدی سوخت دریافتی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز