خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با ایلنا:

وزارت راه، متخلفان ساختمانی منطقه 22 را دادگاهی می کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۰۸۷

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت و ساز در منطقه 22 با طرح تفضیلی مطالبقت ندارد،‌ گفت: ساختمانی که اسکلت 20 طبقه آن احداث شده و به مرحله اجرا رسیده است را نمی توان تخریب کرد اما می توانیم کسی را که مجوز این تعداد واحد مسکونی برای این منطقه را صادر کرده است را بازخواست و دادگاهی کنیم.

پیروز حناچی،‌ معاون معماری و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه کسانی که مرتکب تخلف ساختمانی در منطقه 22 شده اند را دادگاهی می کنیم،‌ اظهار کرد:‌ یکی از بحث های وزارت راه و شهرسازی با شهرداری تهران هم افزایش بارگذاری در منطقه 22 است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی براین باور است که ساخت و ساز در این منطقه با طرح تفصیلی مطابقت ندارد و هیچ مجوزی برای این میزان از بارگزاری صادر نشده است و قطعا در این منطقه تخلف صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به طور قطع وزارت راه و شهرسازی کسانی که این مجوزها را صادر کرده اند را پیگیری حقوقی و قضایی خواهد کرد و این افراد باید جوابگوی این تخلف ها باشند، ادامه داد: اتفاقی در منطقه 22 تهران روی داده و تخلف صدور پروانه برای این حجم از ساخت و ساز محرز است.  

معاون معماری و شهرسازی در پاسخ به این سوال که احتمال تخریب سازه های غیر مجاز منطقه 22 وجود دارد، گفت:‌  ساختمانی که اسکلت 20 طبقه آن احداث شده و به مرحله اجرا رسیده است را نمی توان تخریب کرد اما می توانیم کسی را که مجوز این تعداد واحد مسکونی برای این منطقه را صادر کرده است را بازخواست و دادگاهی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز