خبرگزاری کار ایران

محمدی:

بسته اقتصادی به تامین مالی کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۷۶۹

منابع اختصاص یافته به فروش و یارانه تولید در بسته رونق اقتصادی، تامین مالی را تسهیل می کند.

شاپور محمدی گفت: منابع اختصاص یافته به فروش و یارانه تولید در بسته رونق اقتصادی، تامین مالی را تسهیل می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، شاپور محمدی با بیان اینکه در بسته اقتصادی که دولت برای خروج از رکود تدوین کرده بخشی از تسهیلات برای کالاهای بادوام ایرانی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: این مسئله کمک می کند کالاهایی که مدت ها در انبارها دپو شده بودند به فروش رسند و از سویی دیگر با توجه به اعطای وام خریداران می توانند با تسهیلات دریافتی به خرید کالا بپردازند.

معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه خرید کالای بادوام ایرانی از طریق اعطای وام برای تحریک تقاضا از محورهای اصلی بسته اقتصادی است، افزود: همچنین باید به این نکته نیز توجه کرد که برخی از کالاهای تولید محدودیت تقاضا دارند از این رو لازم است برای صادرات این محصولات تدابیری اندیشیده شود که در بسته اقتصادی دولت بر موضوع حمایت از صادرات تاکید شده است.

وی تصریح کرد: بنابراین منابع اختصاص یافته به فروش و یارانه تولید که در این بسته مورد اشاره قرار گرفته اند می توانند تامین مالی را تسهیل کنند.

محمدی همچنین محمدی افزایش توان تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: اعطای وام برای خرید کالای با دوام ایرانی می تواند از نکات قابل توجه برای تحریک تقاضا باشد که می تواند به بهبود روند تولید کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز