خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر دفتر نخست وزیر مالزی از غرفه های ایرانی نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام

کد خبر : ۳۱۷۲۰۷

جمیل خیر باهاروم، وزیر دفتر نخست وزیر مالزی از غرفه های ایرانی حاضر در نمایشگاه ششمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از دبیرخانه مرکز تجارت بین‌الملل سازمان همکاری‌های کشورهای اسلامی، خرمای ایرانی و محصولات متنوع شرکت سولیکو و برند کاله و همچنین محصولات شرکت های دانش بنیان ایرانی حاضر در این نمایشگاه که در حوزه داروهای گیاهی، بازی های کامپیوتری، مصالح ساختمانی، دستگاه های مربوط به حفاری و گاز و نیز حوزه IT وICT هستند، مورد استقبال و توجه مسوولان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

جمیل خیر باهاروم ضمن بازدید از غرفه های پاویون ایران در خصوص کسب اطلاعات از جزییات این محصولات علاقه نشان داد و با غرفه داران ایرانی گفت و گو کرد.

با توجه به معرفی مدیر عامل گروه تولیدی سولیکو به عنوان یکی از 10 فعال اقتصادی جهان اسلام، غرفه این برند و دیگر غرفه های ایرانی حاضر در این کنفرانس مورد اقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

یادآور می شود، بیش از 500 شرکت و مجموعه از بیش از 30 کشور اسلامی در ششمین نمایشگاه کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخته اند. در این رویداد، شرکت‌های ایرانی با هماهنگی و مدیریت شرکت بین‌المللی متاکو حضور یافته اند.

کنفرانس چهار روزه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام از روز سه شنبه آغاز شد و تا پایان روز جمعه در مرکز تجارت جهانی پوترا شهر کوالالامپور، پایتخت اقتصادی مالزی، ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز