خبرگزاری کار ایران

عضو سازمان نظام مهندسی مطرح کرد:

حضور اکثریت جامعه مهندسان در دوره هفتم انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۸۲۰

عضو سازمان نظام مهندسی با بیان اینکه دوره هفتم انتخابات با حال و هوای دوره های قبل متفاوت است، گفت: حضور مهندسین به دلیل افزایش تعداد شروع فرایند ارجاع کار، ماده ٣٣ بحث مجری ذی صلاح به همراه افزایش سطح اعمال قانون از طرف وزارت مسکن در قالب ارائه شیوه نامه اجرایی و شیوه نامه تبلیغات برای اولین بار در این سطح کیفیت از جمله مسایلی است که باعث پررنگ تر شدن دوره هفتم نسبت به دوره های قبل شده است.

مازیار سیاح نژاد ، عضو گروه اساتید دانشگاهی در گفت وگو با ایلنا افزود: استفاده از پدیده فضای سایبری و رسانه های مجازی همچون تلگرام ، واتس اپ و وایبر در عرصه انتخابات این دوره در سطح گسترده و همچنین شرکت گروه ها و تشکل های حرفه ای و صنفی در مقوله ساختمان و سازمان نظام مهندسی درفضاهای مجازی مرتبط با انتخابات برای هدف مشترک انتخاب افراد ذی صلاح در این دوره است.

سیاح نژاد با بیان اینکه تداوم بلند مدت گروه ها باعث پیگیری مطالبات و ایجاد ارتباط مفید می شود، ادامه داد: تداوم فعالیت های  موثر در فضاهای مجازی بین هیات مدیره با مدیران ، اعضا و حتی کارکنان جهت شفاف سازی  باعث می شود هر حرکتی قابل نقد و بررسی باشد و دسترسی فوری باعث نقد مستقیم شده  و در انتها  منجر به حاکمیت آرامش فکری و روحی برای همه استفاده کنندگان از فضای مجازی مرتیط خواهد شد.

سیاح نژاد سپس نبود فرهنگ حضور درعرصه های سایبری  را ازمشکلات  این پدیده  نام برد و تاکید کرد:  البته بعضی گروه ها دارای مقررات داخلی بوده که درابتدای  ورود اعلام می شود ولی پایبندی به اصول گروه نیازمند فرهنگ سازی است.

وی با اشاره به مزیت استفاده از فضاهای مجازی برای آگاهی و اطلاع رسانی گفت: گفت وگوی بدون واسطه و مستقیم سبب افزایش آگاهی می شود و شفاف سازی مسائل موجب افزایش حضور مهندسان در صحنه انتخابات می شود.   

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز