خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت قبل سرچشمه نابسامانی ارز است

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۷۳۱

دولت به دنبال ایجاد ثبات است و مهمترین اولویت آن کنترل بازار بعد از اجرایی شدن برجام است .

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه سرچشمه نابسمانی ارز از دولت نهم و دهم است گفت :در دولت قبل تولید کنندگان و تاجران ما به دلیل عدم مدیریت صحیح تیم اقتصادی دولت دهم به سبب نوسان ارز بیشترین ضربه را خوردند.

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به وضعیت اخیر بازار ارز گفت :متاسفانه در یک ماهه اخیر ما در بازار ارز  نوساناتی را شاهد بودیم که این امر باعث بروز یک سری مشکلات برای صنعتگران شده ، اما ما امیدواریم که با برنامه ریزی های که تیم اقتصادی دولت یازدهم دارد این آشفتگی را کنترل کند.

وی با بیان اینکه یکی از امتیازات این دولت در این دو سال کنترل بازار و ایجاد ثبات در قیمت دلار و طلا بوده تصریح کرد: در این دولت خوشبختانه دیگر شاهد  نوسان یک شبه ای بازار ارز نبودیم و دیگر از آن تغییر قیمت های عجیب و غریب یک شبه خبری نبود.در آن زمان واقعا کار برای تاجران و صنعتگران مشکل بود و هیچگونه پیش بینی از وضعیت بازار نمی توانستند داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی افزود: ما امیدواریم دولت با برنامه ریزی مناسب جلوی تکرار این بی نظمی را در بازار ارز و سکه را بگیرد به هر حال این دولت نشان داده است که توانایی ثبات بخشیدن به بازار را دارد.

موسوی لارگانی با اشاره به وضعیت کنونی بازار تصریح کرد:در حال حاضر مهمترین مشکل تاجران و صنعتگران ما عدم پیش بینی بازار ارز است به طوری که نمی دانند فردا قیمت ارز چه مقدار کاهش و یا چه مقدار افزایش پیدا می کند و همین امر سبب شده که قشر اقتصادی ما دچار نوعی سردرگمی شود و بخشی از رکود اقتصاد ما حاصل همین بی نظمی در بازار ارز است.

نماینده فلاورجان افزود:دولت به دنبال ایجاد ثبات است و مهمترین اولویت آن کنترل بازار بعد از اجرایی شدن برجام است و به نظر نمی رسد با اجرایی شدن توافق هسته ای کاهش زیادی را در بازار ارز شاهد باشیم. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز