خبرگزاری کار ایران

معاملات امروز فرابورس یک هزار 600 میلیارد ریالی شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۶۷۰

در فرابورس ایران، 173 میلیون ورقه بهادار به ارزش حدود یک هزار و 600 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 670 تا 715 هزار ریال دست به دست شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، در معاملات 6 مهرماه فرابورس ایران، 73 میلیون و 700 هزار ورقه بهادار در 12 هزار و 715 نوبت به ارزش یک هزار و 599 میلیارد و 170 میلیون ریال داد و ستد شد.

در ساعت اولیه معاملات امروز، شاخص کل فرابورس پس از افت و خیزهای کوتاه با رشد 5.4 واحدی نسبت به روز قبل روی عدد 686.54 ایستاد.

بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به معامله 6 میلیون و 130 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان بود و بیشترین ارزش معاملات امروز به میزان 38 میلیارد و 690 میلیون ریال در اختیار پتروشیمی مارون بود.

این در حالیست که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام روان فن آور و پس از آن مینو شرق و آ س پ بود و نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، مواد ویژه لیا، بانک دی، سرمایه گذاری میراث فرهنگی، قند شیروان، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان و سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

از سوی دیگر، نیرو سرمایه، قند شیروان و قند چهارمحال با بیشترین افت قیمت روبرو شدند در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 342 هزار و 660 سهم، بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF)را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه چادرملو با داد و ستد 45 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

گفتنی است، در روز جاری شاهد بازگشایی نماد قاسم ایران پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام و اعمال تصمیمات مجمع مذکور در سامانه معاملات و ارائه اطلاعات پیش بینی با سرمایه جدید، بودیم و نماد معاملاتی شرکت کی بی سی با توجه به تغییر بااهمیت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی1394 متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز