خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد:

بی‌توجهی به آموزش در نظام سیاسی و اجتماعی در سرفصل‌های بودجه عمومی کشور

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: متاسفانه اتاق اصناف تا دو سال قبل در بحث آموزش بسیار ضعیف عمل می‌کرد و فقط نیم درصد از بودجه خودش را به این امر اختصاص داده بود اما امروز 15 درصد از بودجه عمومی خود را به ‌آموزش اختصاص داده که باز هم این مقدار کم است و ما امیدواریم این رقم به 25 درصد برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی فاضلی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اتاق اصناف ایران گفت: متاسفانه آموزش در نظام سیاسی و اجتماعی کشور نقش و جایگاه شایسته خود را نداشته است. هر چند در سالیان گذشته وضعیت بهتر شده است اما هنوز در سرفصل‌های بودجه عمومی کشور آن طور که باید و شاید به آن توجه نشده است.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود:در بخش‌های فنی و حرفه‌ای اصناف بیشترین شکایات را داریم  به طور مثال در بخش تعمیر ماشین آلات صنعتی  بیشترین گلایه‌ها از سوی ارباب رجوع به ما واصل شده است. امروز سعی کردیم با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها از نهادها به خصوص دوستان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در جهت ارتقای جایگاه اصناف و تخصصی‌ و علمی‌تر کردن بنگاه‌های متوسط و کوچک در کشور این تفاهم‌نامه را به سرانجام برساند و امیدواریم  از امروز شاهد ارتقای علمی و تخصصی همه صنوف باشیم.

 

کد خبر : ۳۰۶۴۵۰