خبرگزاری کار ایران

وزارت جهادکشاورزی طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

انحصاری در واردات میوه وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۸۱۰

وزارت جهادکشاورزی در پی انتشار خبری مبنی بر انحصار واردات چهارقلم میوه در دست افراد خاص، اعلام کرد: واردات هرگونه میوه به غیر از میوه های گرمسیری که در داخل زمینه تولید برای عرضه در سطح ملی نیست ، ممنوع است و انحصاری در واردات این نوع میوه ها وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از وزارت جهادکشاورزی، دراین اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاع رسانی های قبلی و مکرر، ممنوعیت از سیاست های اصولی وزارت جهادکشاورزی در دولت تدبیر و امید جهت حمایت از تولید داخلی است.

در این ارتباط فقط واردات میوه های موز، آناناس، نارگیل و انبه مجاز می باشد و به منظور جلوگیری از هرگونه انحصار و رقابتی کردن امر واردات این چهار نوع میوه با رعایت اصول قرنطینه ای، نیاز به هیچگونه مجوز و مراجعه ای به وزارت جهادکشاورزی ندارد و تمام اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی واردات که دارای صلاحیت های لازم هستند، می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات به واردات آنها اقدام کنند.

بنابراین وجود انحصار در واردات این میوه ها تکذیب می شود و انتظار می رود با توجه به سیاست های کلی نظام در زمینه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی با وزارت جهادکشاورزی در جریان اطلاع رسانی صحیح همراهی نموده تا این سیاست های اصولی با نشر اظهارنظرهای غیرواقعی و کذب مخدوش نگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز