خبرگزاری کار ایران

خط مشی کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شد

مدیرکل دفتر تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ خط مشی کیفیت توسط این رئیس سازمان خبر داد و گفت: اجرای این ابلاغیه هماهنگ با سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو)،زمینه توسعه پایدار ایمن و امن صنعت و افزایش رضایت عمومی از حمل ونقل هوایی را فراهم می آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، آرش خدایی اظهار داشت: براساس خط مشی تعیین شده از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان به عنوان نماینده حاکمیت در صنعت حمل ونقل هوایی با سیاست گذاری، برنامه ریزی، تنظیم مقررات و دستورالعمل های مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای آن ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی زمینه های توسعه صنعت هوایی را فراهم می کند.
 

وی افزود: همچنین سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر نگرش فرآیندی بهره گیری از منابع انسانی متخصص و کارآمد، بهپویی مستمر، علاوه بر رعایت قوانین، مقررات و الزامات ملی و بین المللی، باید انتظارات ذینفعان صنعت حمل و نقل هوایی را برآورده سازد.

مدیرکل دفتر تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: خط مشی مذکور تاکید دارد این مهم با مشارکت تمام کارکنان و مدیران در تمام سطوح سازمانی، در اجرای نظام مدیریت کیفیت براساس سیستم های نوین مدیریت کیفیت و رهنمودهای ارائه شده از سوی ایکائو محقق خواهد شد.

خدایی تصریح کرد: در راستای نیل به کیفیت مطلوب، سیاست هایی از جمله توسعه پژوهش و برنامه ریزی، استقرار فرایندهای اثربخش و حذف فرایندهای غیرضروری، پیروی از الگوهای موثر و پایدار نظارتی و وضع مقررات یکنواخت، بهبود عملکرد کارکنان از طریق افزایش دانش، مهارت وتجربه و ارتقا رضایت شغلی، فرهنگ کیفیت، تامین رضایت ذینفعان و ارتقا جایگاه ملی و بین المللی سازمان و بهپویی مستمر از طریق ارزیابی داخلی و بازنگری مداوم روشها تاکید قرار می گیرند.

وی افزود: براساس خط مشی تعیین شده توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همه همکاران در سازمان متعهد هستند تمام تلاش خود را جهت استقرار نظام مدیریت کیفیت و تحقق سیاست های فوق به منظور فراهم کردن زمینه توسعه صنعت ایمن، امن و پایدار حمل و نقل هوایی به کار گیرند.

کد خبر : ۲۸۳۷۱۲