خبرگزاری کار ایران

پس از سالها محرومیت؛

کارخانه تولید لوله های GRP فراسان در زابل احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۶۵۶

شرکت تولیدی ، صنعتی فراسان ، تولید کننده لوله های GRP ، کارخانه جدیدی را در شرق کشور راه اندازی می کند. بدین منظور ماشین آلات و تجهیزات کارخانه مذکور، جهت نصب به سمت زابل حمل شده است.

محمد رضا ظهیر امامی، مدیر عامل گروه صنعتی فراسان ، ضمن اعلام این خبر به ایلنا گفت :"این کارخانه در شهرستان زابل، در زمینی به مساحت 7300 متر مربع و 5000 متر سوله ایجاد می شود. در ابتدا با یک خط تولید و با ظرفیت تولید 200 کیلومتر لوله آغاز به کار خواهد کرد" . اما براساس پیش بینی و متناسب با نیاز پروژه های زیر بنایی منطقه ، قابلیت توسعه تا  تولید 800 کیلومتر لوله در سال را دارا خواهد بود.

وی ادامه داد : " این کارخانه در راستای مسئولیت اجتماعی ما ، طرح ریزی و در حال احداث و راه اندازی است" .

عضو اتاق بازرگانی ، صنایع معادن شیراز افزود : "با تکمیل و راه اندازی این کارخانه ، افزون بر تامین لوله پروژه های عمرانی منطقه، در زمینه آبرسانی، آبیاری و زهکشی و خطوط انتقال آب و فاضلاب و صرفه جویی قابل ملاحظه در این پروژه ها ، در فاز اول زمینه اشتغال زایی بالغ بر 150 نفر را نیز فراهم می سازد".

وی ابراز امیدواری کرد:"کارخانه مذکور که تحت لیسانس فراتک ؛ به عنوان یک برند شناخته شده ایرانی فعالیت خواهد نمود،  بتواند افزون بر تامین نیاز منطقه ، زمینه ساز صادرات به کشورهای همجوار باشد".

گفتنی است : شرکت های گروه صنعتی فراسان پیش از این موفق به صادرات دانش فنی ، تکنولوژی و ماشین آلات به چندین کشور از جمله کره جنوبی وترکیه شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز