خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت بازرگانی گاز ایران خبر داد:

مذاکره غیر مستقیم برای صادرات گاز به اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۴۱۶

صادرات گاز به اروپا یکی از اهداف ایران است اما در حال حاضر شرایط خاص بوده لذا برنامه داریم که بعد از تحریم ارتباط با کشورهای اروپایی را افزایش دهیم.

محمدعلی براتی مدیر عامل شرکت بازرگانی گاز ایران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص صادرات گاز مایع به اروپا، گفت: صادرات به این قاره یکی از اهداف ما است اما در حال حاضر شرایط خاص است لذا برنامه داریم که بعد از تحریم ارتباط با کشورهای اروپایی را افزایش داده و بدین نحو مشتریان جدیدی خواهیم داشت.

وی افزود: درحال حاضر صادراتی به اتحادیه  اروپا نداریم اما غیر مستقیم درحال مذاکره هستیم که گاز را به اسپانیا برسانیم.

براتی در خصوص صادرات به کشورهای افریقایی نیز اظهار داشت: این قاره بازار خوبی است اما تنها کشتی های کوچک می توانند در اسکله های این قاره تحویل گیری کنند لذا در حال مذاکره هستیم که کشتی های بزرگ نیز به صورت شناور محموله یه کشتی های کوچک منتقل کرده تا بتوانیم به کشورهای موزابیک، غنا و غرب آفریقا صادرات داشته باشیم.

براتی اظهار داشت: البته در حال حاضر گاز مایع به بند موم باسا در کنیا صادرات داریم.

مدیر عامل شرکت بازرگانی گاز همچنین یادآور شد: در حال حاضر گاز مایع ایران به کشورهای چین، هند، پاکستان و عراق صادر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز