خبرگزاری کار ایران

ایرالکو به بورس کالای ایران آمد

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۱۲۳

شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، 800 تن شمش هزارپوندی 99.75 را با قیمت پایه 69 هزار و 973 ریال روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه، روانه تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران می کند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، تالار مذکور همچنین شاهد عرضه 15 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان، با قیمت پایه 12 هزار و 20 ریال است که در صورت استقبال مشتریان 70 هزار تن دیگر به این حجم افزوده می شود. شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با 75 هزار تن تیرآهن 14و16 با قیمت پایه 14 هزار و 600 ریال، در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد.

این گزارش حاکیست، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 64 هزار و 248 تن انواع ماده پلیمری مجتمع های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آبادان، آریاساسول، بندرامام، تندگویان، جم، غدیر، شازند، رجال، قائدبصیر، لاله، مارون و مهر عرضه می شود؛ مهمترین مواد پلیمری عرضه شده در این روز شامل استایرن بوتادین رابر تیره و روشن، پلی اتیلن ترفتالات بطری، پلی اتیلن ترفتالات نساجی، پلی اتیلن سبک خطی، پلی اتیلن سبک فیلم، پلی اتیلن سنگین بادی، پلی اتیلن سنگین تزریقی، پلی اتیلن سنگین فیلم، پلی اتیلن سنگین لوله، پلی پروپیلن نساجی و پلی وینیل کلراید است.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی همچنین شاهد عرضه 32 هزار و 300 تن انواع قیر، هفت هزار تن وکیوم باتوم، پنجهزار تن لوب کات و شش هزار تن گوگرد است. علاوه بر این، 8150 تن انواع قیر، پنجهزار تن گوگرد گرانوله و 480 تن عایق رطوبتی راهی تالار صادراتی می شود.

گفتنی است، 145 هزار و 450 تن ذرت دانه ای، 15 هزار و 360 تن برنج و 500 تن کلزا روی تابلوی عرضه تالار محصولات کشاورزی می رود.

بازار فرعی نیز شاهد عرضه 623 تن ضایعات فلزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.

براساس این گزارش، در این روز و در در مجموع، حدود 451 هزار تن انواع کالا در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز