خبرگزاری کار ایران

سکوت رسانه‌ای شاکیان انتخابات اتاق پس از آخرین جلسه دیوان عدالت اداری!

این جلسه به منظور مشورت و تبادل نظر در مورد پرونده ابطال آئین نامه هیات عالی نظارت بر اتاق بازرگانی و کشاورزی در دفتر ریاست دیوان عدالت اداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز جلسه‌ای در خصوص رسیدگی به نتیجه هشتمین انتخابات اتاق بازرگانی با حضور محمد رضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مجتبی خسروتاج، رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق، رئیس اتاق ایران و حجازی وکیل شاکیان پرونده در محل دیوان عدالت اداری برگزار شد.

گفته می شود،  این جلسه بیشتر به منظور مشورت و تبادل نظر در مورد پرونده ابطال آئین نامه هیات عالی نظارت بر اتاق بازرگانی و کشاورزی در دفتر ریاست دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

  در این راستا یک منبع آگاه به ایلنا گفت: در این جلسه مقرر شد تا موضوعات مطرح شده رسانه‌ای نشود و جلسات بعدی برای رسیدن به راه حلی که کمترین هزینه را در پی داشته باشد ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ هشتمین دوره انتخابات اتاق‌ بازرگانی تهران در ۱۸ اسفندماه سال گذشته برگزار شد که از میان ۴۰ نماینده‌ای که باید از سوی فعالان اقتصادی برای تصاحب کرسی‌های هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران انتخاب می‌شدند، ۳۵ نفر مربوط به ائتلاف برای فردا بودند و نتایج این انتخابات مخالفت‌هایی را به همراه داشت.

کد خبر : ۲۷۳۷۶۰