خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد:

احتمال تمدید ساعت رای گیری

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۱۶

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران گفت: هیچ گونه تخلفی نباید صورت گیرد و عکسی را که هم برای تبلیغات بر روی اتوبوس زده بودند برداشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهادرانی رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران گفت: از ساعت 8 صبح رای گیری به صورت کامپیوتری انجام شده و تاکنون 496 نفر برگه رای گرفته اند.

وی افزود: در 15 ایستگاهی که برای رای گیری در نظر گرفته شده اعضا به راحتی رای های خود را می دهند و برای اینکه تبلیغاتی صورت نگیرد صندلی های تک نفره ای برای رای دهندگان در نظر گرفته ایم.

بهادرانی تصریح کرد: در بدو ورود کارت هوشمند رای دهندگان با عکس آنها تطبیق داده می شود و پس از آن برگه های رای را به آنها می دهند.

وی افزود: در دوره قبل دو هزار و 400 نفر رای داده اند که امیدواریم در این دوره این تعداد به 5 هزار نفر برسد

وی گفت: ما اختیار آن را داریم که تا ساعت 21 زمان رای گیری را تمدید کنیم تا افرادی که نتوانستند در زمان تعیین شده حضور پیدا کنند امکان دادن رای را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز اتوبوسی با عکس یکی از کاندید ها وارد محوطه کناری مصلی شد که با اعتراض برخی عکس بر روی اتوبوس را کندند.

بهادرانی هم در این مورد گفت: مامورین ما تا پایان ساعت رای گیری در اطراف محل انتخابات حضور دارند و از هر گونه تبلیغی جلوگیری می شود.

گفتنی است هم اکنون محوطه محل انتخابات شلوغ بوده و افرادی که رای می دهند هم هنوز محوطه مصلی را ترک نکرده اند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز