خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بازگشایی قطعه 4 آزادراه تهران-شمال برای سفرهای نوروزی/ کاهش یه ساعته زمان سفر به شمال

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از قطعه 4 آزادراه تهران--شمال از بازگشایی این قطعه خبر داد و گفت: با توجه به ریزش کوه در چند منطقه و لزوم اجرای مواردی چون تکمیل روشنایی تونل ها و زه کشی مسیر از دی ماه سال جاری عملیات اجرایی برای افزایش ایمنی و تسهیل تردد در این محور در حال اجراست که با اتمام آن مسافران نوروزی می توانند از این مسیر عبور کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد صبح امروز با سفر به استان مازندران از قطعه 4 آزادراه تهران-شمال حدفاصل مرزن آباد-چالوس بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام عملیات اجرایی باقیمانده در این محور خبر داد و گفت: ریزش کوه در چند منطقه از این مسیر نیازمند ترمیم جاده و اجرای عملیات افزایش ایمن سازی محور بود که از دی ماه به صورت میانگین روزانه 322 نفر همراه با 131 دستگاه ماشین آلات عملیات اجرایی در این منطقه را آغاز کردند که با اتمام آن مسافران نوروزی می توانند از این محور عبور کنند.

نورزاد تکمیل روشنایی تونل ها و زه کشی مسیر را از دیگر اقدامات انجام شده در این مسیر دانست و یادآور شد: قطعه 4 آزادراه تهران _ شمال به طول 20 کیلومتر از مرزن ‌آباد آغاز شده و تا چالوس ادامه می‌یابد و دارای 4 دستگاه تونل به طول 1700 متر است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه کاهش یک ساعته زمان سفر، صرفه‌جویی سالانه 15 میلیارد تومان در مصرف سوخت و کاهش هزینه‌های تصادفات رانندگی به میزان 20 میلیارد تومان را از مزایای قطعه 4 آزاد‌راه تهران-شمال عنوان کرد.

کد خبر : ۲۵۸۳۱۷