خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

سکه عقب‌نشینی کرد، اما طلا ارزان نشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۷۴

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه در این لحظه (تنظیم مصاحبه) قیمت سکه با افت تقاضا به 45 میلیون تومان کاهش پیدا کرد، گفت: قیمت طلا کاهش پیدا نکرده و نرخ انس جهانی هم همچنان روند صعودی را ادامه داده و به 2 هزار و 330 دلار رسیده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا از کاهش قیمت سکه خبر داد و گفت: به دلیل کاهش تقاضای خرید، قیمت سکه کاهش پیدا کرده‌است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حباب سکه در محدوده 10 میلیون و 500 هزار تومان است اما طلا حباب ندارد و قیمت آن واقعی و براساس قیمت انس جهانی و نرخ دلار تعیین می‌شود.   

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه علت ایجاد حباب در سکه میزان عرضه و تقاضا است، اظهار داشت: با کاهش تقاضا برای خرید سکه، حباب سکه کاهش و در نهایت قیمت نهایی هم کاهش پیدا کرد البته قیمت طلا کاهش پیدا نکرده و نرخ انس جهانی هم همچنان روند صعودی  را ادامه داده و به 2 هزار و 330 دلار رسیده است.

 ‌کشتی‌آرای با اشاره به میزان کاهش قیمت سکه افزود: تا به این لحظه (ساعت تنظیم مصاحبه) قیمت سکه تمام حدود 500 هزار تومان کاهش پیدا کرده‌ و 45 میلیون تومان است.

وی گفت: قیمت سکه به بیش از 46 میلیون تومان رسید اما عقب نشینی کرد. باید توجه داشت که عرضه و تقاضا در قیمت‌ سکه تاثیر بسیار زیادی دارد با کاهش تقاضا قیمت سکه هم نزولی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز