خبرگزاری کار ایران

از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برق کمتری مصرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۷۱

تمامی ساختمان های توزیع برق پایتخت همزمان با ساعت زمین، به مدت یک ساعت خاموش خواهند شد، مشترکان برق پایتخت نیز با پیوستن به رویداد جهانی ساعت زمین با کاهش مصارف غیرضروری برق از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه شنبه، پنجم فروردین ماه 1402 همبستگی و همراهی خود را با جامعه جهانی در کاهش مصرف انرژی و مبارزه با گرمایش کره زمین اعلام خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، شنبه؛ پنجم فروردین ماه 1402؛ آخرین شنبه ماه مارس میلادی، مصادف با ساعت زمین؛ رویدادی بین‌المللی است که طی آن ساکنان کره زمین در راستای جلب نظر جهانیان به منظور مبارزه با گرمایش و تغییرات اقلیمی و پاسداشت محیط زیست، در حرکتی هماهنگ به مدت یک ساعت مصرف برق خود را کاهش خواهند داد.

در همین راستا، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز از مشترکان خود دعوت می‌کند با هدف همراهی با این حرکت بین المللی، در این روز از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه با کاهش حداکثری مصرف برق در مسیر جلب نظر جامعه جهانی بر لزوم کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از بروز تغییرات اقلیمی گام بردارند.

این گزارش حاکی است با هدف توسعه فرهنگ استفاده از انرژی، تمامی ساختمان‌های متعلق به این شرکت نیز در ساعت زمین به مدت یک ساعت به صورت کامل خاموش خواهند شد.

دبیرخانه "مدیریت سبز " شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ طی سال‌های گذشته با راه‌اندازی دفاتر کار سبز و اجرای استانداردهای مربوط به مدیریت سبز در حوزه‌های انرژی، آب، سوخت و پسماند، گامی موثر در مدیریت منابع طبیعی کشور برداشته و در همین راستا با دستاوردهای حاصل شده، این شرکت موفق شده است در نخستین همایش مدیریت سبز و نظام پیشنهادها که در اسفندماه سال 1401 برگزار شد عنوان سبزترین دستگاه اجرایی استان تهران را با کسب بالاترین امتیاز از آن خود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز