خبرگزاری کار ایران

اپل ارائه خدمات گارانتی در روسیه را متوقف می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۲۰

مراکز خدمات مجاز اپل در روسیه گزارش دادند که این شرکت از پایان خدمات گارانتی مک و آیپد در این کشور اطلاع داده است

به گزارش ایلنا از راشاتودی، مراکز خدمات مجاز اپل در روسیه گزارش دادند که این شرکت به آنها از پایان خدمات گارانتی مک و آیپد در این کشور اطلاع داده است. آنها ادعا کردند که ضمانت‌های رسمی همچنان برای اپل واچ، آیفون، ایرپاد و سایر ابزارها اعمال می‌شود.

به گزارش مرکز خدمات Fixed.one، اپل نوشت که دارندگان رایانه‌ها و تبلت‌هایی که در طول مدت گارانتی با مشکل مواجه می‌شوند باید با فروشگاه‌ها تماس گرفته و درخواست بازپرداخت وجه کنند.

Fبا این حال، احتمالا در چنین مواردی مشکلاتی پیش بیاید زیرا این مراکز خدمات هستند که معمولاً وضعیت دستگاه‌ها را قبل از اینکه مالکان بتوانند بازپرداخت را دریافت کنند، ارزیابی می‌کنند.

بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خدمات اپل در روسیه، Re:Store، به ریانووستی گفت که هیچ اطلاعاتی در مورد خاتمه گارانتی ندارد.

در فوریه، روزنامه ایزوستیا گزارش داد که مراکز خدمات مجاز اپل در روسیه از تعمیر دستگاه‌های مشتریان خریداری شده در خارج از کشور خودداری کرده‌اند. پشتیبانی فنی اپل در آن زمان اعلام کرد که چنین دستوری  از سوی این شرکت وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز