خبرگزاری کار ایران

ریاض و پاریس به دنبال تقویت همکاری‌های اقتصادی و سرمایه گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۰۶۲

عبدالعزیز بن سلمان وزیر انرژی عربستان با برونو لومر وزیر اقتصاد، دارایی، صنعت فرانسه، چشم انداز همکاری در زمینه استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی و فرصت‌های آینده در زمینه‌های مختلف انرژی را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین؛ عبدالعزیز بن سلمان وزیر انرژی عربستان با برونو لومر وزیر اقتصاد، دارایی، صنعت فرانسه، چشم انداز همکاری در زمینه استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی و فرصت‌های آینده در زمینه‌های مختلف انرژی را بررسی کرد.

 بن سلمان با لومر که در حال حاضر از عربستان سعودی بازدید می‌کند، در مورد زمینه‌های همکاری در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر، هیدروژن پاک و اتصال برقی گفتگو کرد.

 لومر با خالد الفالح، وزیر سرمایه‌گذاری عربستان، در مورد توسعه مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری عربستان و فرانسه در بسیاری از بخش‌ها در چارچوب فرصت‌های امیدوارکننده چشم‌انداز عربستان سعودی 2030 و برنامه‌ها و استراتژی‌های آن گفتگو کرد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده، صادرات عربستان به فرانسه با 48 درصد افزایش به 2.1 میلیارد یورو رسید، در حالی که صادرات فرانسه به سعودی با 28 درصد افزایش به 1.9 میلیارد یورو رسید.

تعداد شرکت‌های فرانسوی در عربستان 130 شرکت است که در بخش‌های حمل و نقل، هوانوردی، انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، آب، زباله، نفت و ساخت و ساز فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز