خبرگزاری کار ایران

آمادگی یونان برای توسعه جزیره کویتی فایلاکا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۲۶۷

یونان آمادگی خود را برای ارائه تخصص خود در پروژه توسعه جزیره کویتی به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین، یونان آمادگی خود را برای ارائه تخصص خود در پروژه توسعه جزیره کویتی به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی اعلام کرد.

روزنامه محلی «القبس» نوشت: نشستی از سوی مقامات یونان با وزارت دارایی کویت برگزار شد که در آن، طرف یونانی پیشنهاد کرد که تخصص خود را در توسعه جزیره فیلاکا با حفظ جنبه تاریخی آثار باستانی ارائه کند. در آن

به نوشته این روزنامه، در این دیدار روابط دوجانبه بین دو کشور بررسی شد و طرف یونانی در مورد فرصت‌های سرمایه گذاری در یونان توضیحاتی ارائه کرد.

طرف یونانی همچنین تمایل خود را برای برگزاری دومین نشست کمیته مشترک کویت و یونان در آینده نزدیک  برای بحث در مورد فرصت‌های سرمایه گذاری در زمینه‌ انرژی‌های تجدید پذیر، آموزش، بهداشت و تبادل تجاری اعلام کرد.

فیلاکا جزیره‌ای کویتی است که در شمال غربی خلیج فارس و در 20 کیلومتری ساحل شهر کویت واقع شده است و حدود 12 کیلومتر طول و 6 کیلومتر عرض دارد و مساحت آن 43 کیلومتر مربع است.

ویژگی جزیره کویت این است که ترکیبی از تاریخ باستانی و مدرن کویت و شخصیت شهری معاصر آن بوده و شامل بسیاری از فعالیت‌های منحصر به فرد است.

تاریخچه این جزیره به 3000 سال قبل از میلاد برمی‌گردد، و اعتقاد بر این است که یونانی‌ها اولین کسانی بودند که در آن ساکن شدند و تمدنی موازی با تمدن دیلمون در بحرین ایجاد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز