خبرگزاری کار ایران

بررسی شرایط واگذاری سهام پالایش شازند و پرسپولیس و استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۴۸۰

در جلسه هیات واگذاری تصویب قیمت، شرایط واگذاری، واگذاری بابت رد دیون و فروش سهام از طریق بازار سرمایه شرکت‌های پالایش نفت امام خمینی (ره) (شازند)، فرهنگی ورزشی استقلال، فرهنگی ورزشی پرسپولیس و صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان بررسی و تصویب شد.

به گزارش ایلنا از وزارت امور اقتصادی و دارایی، در سیصد و نود و پنجمین جلسه هیات واگذاری با حضور «سید احسان خاندوزی» رییس هیات و سایر اعضاء برگزار شد و تصویب قیمت سهام پالایش امام خمینی (ره) شازند جهت واگذاری به بانک‌های صنعت و معدن، توسعه تعاون، پست بانک، بانک مسکن، بانک ملی، بانک سپه، بانک کشاورزی و بانک توسعه صادرات به منظور افزایش سرمایه آنها از جمله مواردی بود که در نشست امروز هیات واگذاری مطرح شد.

همچنین تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و فرهنگی ورزشی پرسپولیس جهت عرضه از طریق بازار سرمایه از مواردی دیگری بود که در دستور کار امروز هیات قرار گرفت و در خصوص آن تصمیم‌گیری شد. قیمت‌گذاری مجدد شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری نیز آخرین دستور کار هیات واگذاری در نشست امروز بود که مورد بررسی و تصویب این هیات قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز