خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز خانگی/ به رقم ۶۰۰ میلیون متر مکعب مصرف در روز می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۸۹

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: روند افزایش مصرف به گونه‌ای است که طبق پیش‌بینی ما به 600 میلیون متر مکعب در روز خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدرضا جولایی با اشاره به ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور اظهار داشت: از هفته گذشته در کشور با کاهش دما مواجه بودیم که تاکنون تقریبا 20 درصد به مصرف خانگی و تجاری کشور اضافه شده و پیش‌بینی این است که تا انتهای هفته با توجه به کاهش 4 درجه‌ای دما 20 درصد دیگر به رقم مصرف گاز اضافه شود.

وی با بیان اینکه  مصرف گاز از چند روز آینده شیب صعودی خواهد داشت، گفت: اکنون که 60 درصد گاز در بخش خانگی مصرف می‌شود این عدد به 70 تا 75 درصد خواهد رسید که رقم زیادی برای مصرف گاز است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: باتوجه به وضعیت شمال کشور در نواحی شمال شرق و شمال غرب افزایش مصرف گاز را پیش‌بینی کرده‌ایم.

 وی تاکید کرد: تاکنون سعی شده با استفاده از ظرفیت خطوط و حداکثرسازی تولید گاز بتوانیم کمبود منابع را جبران کنیم و خوشبختانه افت فشار و قطعی گاز را در هیچ‌یک از نقاط نداشتیم. 

جولایی خاطرنشان کرد: روند افزایش مصرف به گونه‌ای است که طبق پیش‌بینی ما به 600 میلیون متر مکعب در روز خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز