خبرگزاری کار ایران

برگزاری کمیته مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۳۹۳

نشست مقدماتی بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان،به منظور هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست مقدماتی بیستمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان به میزبانی وزارت راه و شهرسازی و به ریاست امین ترفع، مدیر کل تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی و نادژدا بوهوا، رئیس مدیر کل هماهنگی اروپا و همکاری‌های بین‌المللی، وزارت حمل‌ونقل و ارتباطات کشور بلغارستان با هدف هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس، در محل این وزارتخانه و در قالب چهار کارگروه تخصصی برگزار شد.

وزارت راه و شهرسازی به عنوان مسئول این اجلاس با جمع‌آوری نظرات وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط پیش‌نویس سند را تهیه کرد که این پیش‌نویس توسط نمایندگان دو کشور در چهار کارگروه تجارت، صنعت و امور بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی، حمل‌ونقل، ارتباطات و امور گمرکی و انرژی و سایر موضوعات بررسی شد.

همچنین در این نشست نادژدا بوهوا، رئیس مدیر کل هماهنگی اروپا و همکاری‌های بین‌المللی، وزارت حمل و نقل و ارتباطات کشور بلغارستان ریاست هیأت بلغاری را بر عهده داشت.

مقرر شد در ادامه این نشست صورت جلسه‌ای تنظیم و به امضای طرفین برسد تا به عنوان ملاک تدوین سند بیستمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان مورد استفاده قرار گیرد تا پس از هماهنگی دو کشور اجلاس بیستم کمیسیون مشترک اقتصادی به ریاست وزرای دو کشور برگزار و سند اجلاس به امضا برسد.

گفتنی است، نوزدهمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان نیز در سال ۲۰۱۸ برگزار شد و قرار است دور بیستم این اجلاس نیز در آینده نزدیک بین دو کشور برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز