خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

اصناف علاقه‌ای به ورود به بازی‌های سیاسی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۶۲۰

عضو هیات رئیس اتاق اصناف تهران خاطر نشان کرد: اصناف علاقه‌ای به ورود به بازی‌های سیاسی ندارد و سمت هیچ گروهی قرار نمی‌گیرند.

محمدرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در واکنش به انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی مبنی بر پلمپ تعدادی از واحدهای صنفی به دلیل پایین کشیدن کرکره‌ مغازه‌هایشان در زمان اغتشاشات گفت: این روزها در فضای مجازی اخبار دروغ زیاد منتشر می‌شود به عنوان مثال نامه‌ای جعلی از سوی رئیس اماکن عمومی استان تهران منتشر شد که در واقعیت چنین سمتی وجود خارجی ندارد و ما رئیس اماکن عمومی تهران بزرگ داریم و این احتمال وجود دارد که این عکس‌ها فیک باشد.

وی ادامه داد: ممکن است که چنین نامه‌ای آمده باشد اما هنوز به اتاق اصناف چیزی ابلاغ نشده است.

عضو هیات رئیس اتاق اصناف تهران گفت: اماکن تهران با اتاق اصناف تعامل نزدیکی دارد و واحدهایی که ممکن است به هر دلیلی اخطار دریافت کرده باشند می‌توانند از طریق اتحادیه دلایل تعطیلی خود را مطرح کنند و اتحادیه دلایل را به اماکن منتقل می‌کند. تردید نداشته باشید که اتاق و اتحادیه با واحدهای صنفی همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

فرجی گفت: اصناف علاقه‌ای به ورود به بازی‌های سیاسی ندارد و سمت هیچ گروهی قرار نمی‌گیرند. اصناف موضوع اعتراض را از اغتشاشات جدا می‌داند به عنوان مثال واحدهای صنفی فناوران رایانه که بیشتر در چهارراه ولیعصر متمرکز هستند چگونه می‌توانند در فضای ملتهب فعالیت کنند برخی از پاساژها درب جلوی پاساژ را بسته‌اند اما درب پشتی را باز گذاشتند و کسبه فعالیت خود را متوقف نکردند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه گفت: بازار در شرایط رکود است و امروز حساب 2 واحد صنفی بسته شده و اتاق پیگیر این موضوع بوده و قرار است که مشکلات آنها را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز