خبرگزاری کار ایران

پا قدم مدیرعامل جدید فرابورس/ رشد ۴۴ هزار واحدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۴۴۷

شاخص کل بورس در پایان امروز ۱۴ آبان با رشد ۴۴۷۸۲.۷۵ واحدی به ۱,۳۲۸,۳۲۴.۰۲ واحد رسید. شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه چهاردهم آبان‌ماه با رشد ۴۴۷۸۲.۷۵ واحدی به ۱,۳۲۸,۳۲۴.۰۲ واحد رسید.

به گزارش ایلنا، چهارشنبه هفته گذشته هیات مدیره فرابورس ایران، «محمدعلی شیرازی» را پس از استعفا از عضویت هیات مدیره به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرد. شیرازی از چهره‌های شناخته شده بازار سرمایه که دارای دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران است، مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید بوده و پیش از آن مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین را بر عهده داشته است.

انتصاب شیرازی برای بازار سرمایه خوش یمن بوده، به طوری که شاخص کل بورس در پایان امروز ۱۴ آبان با رشد ۴۴۷۸۲.۷۵ واحدی به ۱,۳۲۸,۳۲۴.۰۲ واحد رسید. شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه چهاردهم آبان‌ماه با رشد ۴۴۷۸۲.۷۵ واحدی به ۱,۳۲۸,۳۲۴.۰۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۹۰۳۴.۳۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد. همچنین حجم معاملات امروز ۸.۶۶۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۵۴,۹۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۴۳۳.۴۱۰ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۴۹,۲۹۲,۲۸۴.۲۰۱ میلیارد ریال شد. نمادهای "فولاد"، "فملی" و "شتران" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز