خبرگزاری کار ایران

هیچ مشکلی در تأمین اعتبار پروژه‌های گاز سیستان و بلوچستان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۰۱۸

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر حمایت از سرمایه‌ انسانی و نیروهای بومی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که در تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در این استان هیچ مشکلی نیست.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت؛ به سیستان و بلوچستان، مجید چگنی صبح امروز (جمعه، ۱۳ آبان‌ماه) در روز دوم سفر به این استان با حضور در شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در جمع کارکنان این شرکت حضور یافت و در سخنانی گفت: شرکت ملی گاز ایران، شرکتی عملیاتی است و شبانه‌روز ندارد، خدمت ما همواره جاری و ساری است و باید پایدار باشد و امکان قطعی آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه صنعت گاز همواره در حال اجرای عملیات است، افزود: همیشه بایدآماده خدمت بلشیم تا هرلحظه و در هر مکان مسئولیت‌های خود را انجام دهیم و با شناختی که از شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان دارم این موضوع انکارناپذیر است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از نیروهای بومی منطقه برای جذب و آموزش، اظهار کرد: متاسفانه این استان در حوزه گازرسانی نسبت به میانگین کشوری عقب‌تر است و برای پیشبرد پروژه‌ها باید دیگر ارکان سازمانی شرکت هم توسعه یابند که متاسفانه در سال‌های گذشته به خوبی انجام نشده است.

چگنی تاکید کرد: پیشبرد این امور در این استان اولویت ماست و باید زودتر انجام شود و ما هم پیگیر مسائل هستیم، از سویی در بحث تامین اعتبار برای سیستان و بلوچستان هیچ مشکلی نیست.

براساس این گزارش، محمدرضا میرشکاری، مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان هم در این نشست گزارشی از تازه‌ترین عملکرد این مجموعه ارائه کرد و مدیران و کارکنان این شرکت نیز به بیان برخی مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز