خبرگزاری کار ایران

دشمنان منتظر عدم سوخت رسانی به هموطنان بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۴۴۵

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بر استفاده و جایگزینی توربین های ساخت کشور به جای توربین های در حال استفاده این شرکت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ارسلان رحیمی مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در گردهمایی مدیران این شرکت که طی ۲ روز به میزبانی منطقه اصفهان برگزار شد گفت: کارشناسان این شرکت با اعتقاد به لزوم حمایت از ساخت داخل در حال بررسی عملکرد  ۳ مدل توربین ساخته شده توسط متخصصان داخلی با توان ۵ تا ۱۰ مگاوات هستند که در صورت عملکرد مطلوب به تدریج جایگزین توربین فعلی خواهند شد.

وی افزود: استفاده از الکتروموتور به جای توربین در مراکز انتقال نفت به دلیل لزوم مدیریت مصرف برق و کمبود آن در فصول گرم سال با  توجه به امکان تولید توربین در داخل کشور از دستور کار خارج شده است. 

بیشترین سوخت مورد نیاز توسط خطوط لوله به مبادی مصرف منتقل شد

 رحیمی در جمع مدیران ستادی و مناطق ۱۲ گانه شرکت ضمن تشکر از تلاش های تمامی کارکنان که بصورت شبانه روزی در حال انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی هستند گفت: دشمنان منتظر عدم سوخت رسانی به هموطنان بودند که خوشبختانه تاکنون خللی در عملیات سوخت رسانی بوجود نیامده است و طبق آمار بیشتر سوخت مورد نیاز کشور توسط خطوط لوله این شرکت به مبادی مصرف منتقل می شود. 

ضرورت ارتقا نیروهای انسانی

وی در ادامه سخنان خود نیروی انسانی را سرمایه سازمان دانست و گفت:  برای ارتقاء نیروی انسانی اهمیت قایل هستیم و در انتصاب کارکنان معیارهایی داریم تا همگی در کنار هم به نحو شایسته به رسالت خویش عمل کنیم.

مدیر عامل بیان داشت: حضور مدیران در کنار گروه های فنی و عملیاتی علاوه بر افزایش سطح آگاهی، باعث ایجاد انگیزه و انرژی در  کارکنان می شود.

 رحیمی به کمبود نیروی انسانی به عنوان یکی از دغدغه ها اشاره کرد و گفت: انشاالله بزودی شاهد جذب انبوه نیروی انسانی و رفع نگرانی ها خواهیم بود.

وی بر حداقل رساندن خطاهای انسانی در اجرای عملیات ها تاکید کرد و گفت: رعایت دستورالعمل ها و آگاهی کارکنان به امور فنی و عملیاتی باعث به حداقل رسیدن خطاهای انسانی و مخاطرات خواهد شد.

شناسایی و استفاده از توانمندی دانش بنیان ها

مدیرعامل شرکت با اشاره به عنوان سال ۱۴۰۱ «سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»  گفت:  شناسایی و استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان داخلی که همگی توان و علمشان را برای خدمت به مملکت‌شان صرف می کنند  در اولویت این شرکت قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز