خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

صحن و شبستان حرم حضرت معصومه (س) امسال تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۵۴۸

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و بهره‌برداری صحن و شبستان حرم حضرت معصومه (س) در سال‌جاری در صورت تامین اعتبار خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نبیان درخصوص توسعه ضلع جنوبی و شرقی حرم حضرت معصومه (س) گفت: پروژه توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) در سه فاز برنامه‌ریزی شد. فاز نخست این پروژه شامل تکمیل کتابخانه بود که این بخش از پروژه انجام و تحویل شد.

وی با بیان اینکه فاز دوم در ضلع شرقی برنامه‌ریزی شده که شامل صحن‌ها و شبستان است  که این فاز از پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جزو مصوبات سفر ریاست‌جمهوری نیز بوده است، اظهار داشت: در سال گذشته اعتباراتی به اجرای این فاز تخصیص یافت. در سال جاری نیز چنانچه اعتبارات موردنیاز تخصیص یابد، صحن و شبستان نیز تکمیل و تحویل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: فاز سه توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) یک بخش توسعه‌ای بوده که در صورت موافقت سازمان برنامه و بودجه و تصویب و تخصیص اعتبار عملیاتی و اجرایی می‌شود.

نبیان درخصوص توسعه پیرامونی حرم حضرت احمد ابن موسی کاظم شاهچراغ(ع) نیز با اعلام اینکه نظارت عالیه بر ساخت برعهده سازمان مجری است و اجرای آن را اداره کل راه و شهرسازی برعهده دارد، تصریح کرد: مطالعات انجام این طرح در سازمان مجری توسط شرکت مهندسین مشاور در حال انجام است. همزمان اداره کل راه و شهرسازی استان در همکاری با سازمان مجری، تملک‌ها را نیز انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز