خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تشریح شد:

آخرین وضعیت تامین آب و برق در مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۵۶۴

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در شهر تهران یک فیدر در خلازیر و یک فیدر در جاده مخصوص دچار قطعی شد که اکنون وارد مدار شده‌اند.

سیداعتضاد مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین وضعیت تامین آب و برق در مناطق سیل‌زده کشور اظهار داشت: تاسیسات آب و برق در هر منطقه‌ای دچار مشکل می‌شود، ما اصلاح می‌کنیم، اما چون بطور مستمر شاهد سیل هستیم شرایط چندان پایدار نیست. 

وی افزود: مثلا یزد بعد از ظهر دیروز شرایط نرمال شد، به دلیل بارندگی مجدد شهر دچار آبگرفتگی شده است و  وقتی آب بالا می‌آید کدورت آب افزایش می‌یابد که با قطع آب و یا تامین از مناطق دیگر رفع می‌شود. در حوزه برق هم مشکل حادی ایجاد نشده، 3 فیدر قطعی داشتیم تعدادی خاموشی پراکنده و فشار ضعیف هم داریم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو تصریح کرد: در شهر تهران یک فیدر در خلازیر و یک فیدر در جاده مخصوص دچار قطعی شد که اکنون وارد مدار شده‌اند، و خاموشی‌های فشار ضعیف هم داریم، در خارج از تهران دماوند و روستاهای فیروزکوه هم به دلیل وزش باد قطع فیدر داشتیم.

وی یادآور شد: در سیستان بلوچستان هم باتوجه به وزش بادهای 120 روزه هر روز با قطعی‌های پراکنده مواجه است اما مشکل خاصی نیست.

مقیمی تاکید کرد: در اصفهان و چهار محال و بختیاری نیز مشکل حادی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز