خبرگزاری کار ایران

تدوین استراتژی برای توسعه ارتباطات تجاری تهران-مسکو

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۳۷۶

نشست بررسی توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل دریایی با روسیه، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، در نشست بررسی توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل دریایی در روابط تجاری با روسیه که مدیران عامل شرکت ملی‌نفتکش، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت‌های بخش‌خصوصی فعال در حوزه بندری ودریایی خزر حضور داشتند، راهبردهای توسعه روابط تجاری با روسیه در دو حوزه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

علی‌اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست بر استراتژی " تهیه طرح الزامات کانتینری شدن حمل‌ونقل در خزر"، " اقتصادی کردن تجارت در دریای خزر"، " افزایش ناوگان و ظرفیت حمل‌ونقل دریایی ایران در خزر" و " تهیه طرح بانکرینگ در خزر" تاکید کرد.

به گزارش سازمان بنادر ودریانوردی، در این نشست همچنین سایر مدیران و فعالان بخش خصوصی ضمن بیان ظرفیت‌های حمل‌ونقلی و تجاری ایران در روابط اقتصادی با مسکو و با اشاره به چالش‌ها و مشکلات مزمن روابط منطقه‌ای و دوجانبه با روسیه، بر اجرایی شدن و توسعه ارتباطات تجاری و بازرگانی با این کشور با حفظ ملاحظات سیاسی و دیپلماتیک و اتخاذ تصمیمات راهبردی میان مدت و بلند مدت تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز