خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت کشتیرانی:

مانع از هر گونه حمله سایبری بودیم/ با اقتدار در تمام اقصا نقاط دنیا تردد داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۶۷

مدیرعامل شرکت کشتیرانی تاکید کرد: در حالی در سال ١٣٩٨، ۶٧٠ دریانوردان روی کشتی از نیروهای خارجی بودند، در سال گذشته این جمعیت به ٣٨٠ نفر رسیدند و امروز تمام دریانوردان روی کشتی ایرانی هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدرضا مدرس خیابانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با تاکید بر اینکه امروز ناوگان ایرانی در اقصی نقاط حضور دارد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ تمام قلدرها در سطح جهان ثابت کرده است، گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در تمام نقاط دنیا حضور داریم و در بخش کانتینری رتبه چهارده را در دنیا داریم و کشتیرانی جمهوری اسلامی بزرگترین خط کانتینری در منطقه محسوب می‌شود. 

وی ادامه داد: با وجود تحریم‌های سختگیرانه در حوزه صنعت حمل محمولات کانتینری، فله‌ای، بانکرینگ و... فعال هستیم و مجموعه کشتیرانی در سال گذشته تمام رکوردهای صنعت دریایی را شکست و علی‌رغم تحریم‌ها ٢٧ میلیون تن کالا جابه‌جا کرد که رشد ۴١ درصدی را حاصل کرد. 

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بکارگیری نیروی انسانی در این مجموعه اظهار داشت: در حالی در سال ١٣٩٨، ۶٧٠ دریانوردان روی کشتی از نیروهای خارجی بودند، در سال گذشته این جمعیت به ٣٨٠ نفر رسیدند و امروز تمام دریانوردان روی کشتی ایرانی هستند. 

به گفته مدرس خیابانی، بیش از ٨٠٠ جوانی که علاقه‌مند به فعالیت‌های دریایی بودند را جذب کردیم و با کنکور سراسری بیش از ٣٠٠ نفر موفق شدند که وارد این حوزه شوند. 

وی با بیان اینکه با رفع مشکل کرونا امکان حضور و همراهی خانواده دریانوردان بر روی کشتی و سفرهای دریایی ممکن شده است، تصریح کرد: سامانه ارتباطی خانواده‌ها با دریانوردان بر روی کشتی فراهم شده است. 

مدیرعامل شرکت کشتیرانی با اشاره به استفاده از توان داخل خاطرنشان کرد: سوخت، روغن و سایر اقلام مورد نیاز به ارزش ٣٢٠ میلیون دلار را از داخل تامین کرده‌ایم و به شناورها تحویل داده‌ایم.

مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه برای خرید شناور از خارج با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم و هستیم، ابراز داشت: رویکرد ما توسعه با استفاده از توانمندی‌های ساخت داخل است و قرارداد ساخت پنج فروند شناور که دو فروند آن کشتی رو - رو است برای حوزه دریای خزر منعقد کردیم و قرار بر این است که تا دو سال آینده، ١۶ درصد به ظرفیت شمال اضافه کنیم. 

وی با بیان اینکه معطل خرید خارجی نماندیم، عنوان کرد: خرید چهار فروند اقیانوس‌پیما از شرکت‌های داخلی را در برنامه داریم و همچنین امسال ۴٣ فروند کشتی در داخل کشور مورد تعمیر قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای اختلال در تردد کشتی‌ها یادآور شد: مانع از هر گونه حمله سایبری بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز