خبرگزاری کار ایران

الزام رجیستر موبایل مسافری از گذشته هم قبل از خروج از گمرک بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۹۰

سخنگوی گمرک گفت: لزوم رجیستر تلفن همراه قبل از خروج از گمرک مسافری برای مسافران عزیز، موضوع جدیدی نیست و قبلا هم بارها اعلام شده است از همکارانم در سایر سازمان ها درخواست می کنم در حوزه فعالیت خود اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایلنا، سیدروح اله لطیفی سخنگوی گمرک در خصوص اعلام یکی از سازمان های غیرمرتبط با گمرک در خصوص رجیستری تلفن همراه مسافری اظهار داشت: براساس بخشنامه های ابلاغی گذشته  ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مسافران در مبادی ورودی به کشور (ریلی، زمینی، دریایی و هوایی)، قبل از خروج از بخش مسافری گمرک، می بایست IMEIتلفن همراه خود را در کنار بررسی اسناد هویتی  به همکاران ما اعلام و ثبت کنند و بعد از خروج از محوطه مسافری گمرک، امکان رجیستر تلفن همراه با رویه مسافری میسر نبوده است .

وی افزود: این موضوع یعنی لزوم رجیستر تلفن همراه قبل از خروج از گمرک، موضوع جدیدی نیست و قبلا بارها  توسط گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  اطلاع رسانی شده است و مسافران و هموطنان عزیز نیز در زمان ورود به کشور  این مساله را رعایت می کنند.

لطیفی در ادامه گفت :اطلاع رسانی در خصوص هر گونه تغییر و یا موضوعات گمرکی، توسط گمرک انجام می شود، لذا از سایر سازمان ها هم انتظار داریم تمرکزشان را در حوزه ماموریت خود قرار داده تا خدای نکرده اطلاعات ناصحیح منتشر نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز