خبرگزاری کار ایران

کویت به دنبال وام یک میلیارد دلار از بانک‌های بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۲۱

یک سند پارلمانی کویت نشان می‌دهد که شرکت نفت این کشور به دنبال استقراض یک میلیارد دلاری از بانک‌های بین المللی از جمله "HSBC" و "JP Morgan" است.

به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین؛ یک سند پارلمانی کویت نشان می‌دهد که شرکت نفت این کشور به دنبال استقراض یک میلیارد دلاری از بانک‌های بین المللی از جمله "HSBC" و "JP Morgan" است.

بر اساس این سند که روزنامه محلی «الرای» آن را منتشر کرده است، محمد الفارس وزیر نفت در پاسخ به سوال پارلمان گفت که شرکت نفت کویت در حال حاضر در حال مذاکره با اداره اعتبار صادراتی ژاپن است که برای تامین مالی شرکت از بانک‌های بین المللی به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار برای یک دوره 13 ساله، پوشش بیمه‌ای ارائه می‌کند.

وی افزود: هدف این است که از مبلغ وام گرفته شده برای تامین مالی پروژه‌های سرمایه‌ای از جمله پروژه‌های مربوط به تولید نفت و گاز بهره برداری شود. با توجه به جریان‌ نقدی مورد انتظار، مشخص شد که کسری مالی وجود دارد ، بنابراین نیازمند تامین مالی از منابع دیگر است.

وزیر نفت با بیان اینکه شرکت نفت یک استراتژی دارد، گفت: باید مبالغ هنگفتی سرمایه‌گذاری شود تا این شرکت بتواند این استراتژی را اجرا کند و سطح تولید را حفظ و توسعه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز