خبرگزاری کار ایران

لندن از تحریم‌های جدید علیه روسیه رونمایی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۴۱۲

بریتانیا واردات پلاتین و پالادیوم روسیه را با تعرفه‌های گمرکی تحت فشار قرار داده است

 

به گزارش ایلنا از راشاتودی؛ دولت انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد که تعرفه‌های واردات پلاتین و پالادیوم از روسیه و بلاروس را به عنوان بخشی از دور جدید تحریم‌ها با هدف قرار دادن 1.7 میلیارد پوند (2.10 میلیارد دلار) تجارت افزایش می‌دهد.

تعرفه واردات برای طیف وسیعی از محصولات 35 درصد افزایش می‌یابد. لندن همچنین صادرات کالاهایی مانند مواد شیمیایی، پلاستیک، لاستیک و ماشین آلات به روسیه را به ارزش مجموع 250 میلیون پوند (310 میلیون دلار) ممنوع خواهد کرد.

این سومین موج تحریم‌های تجاری اعلام شده توسط دولت بریتانیا است و بدون احتساب طلا و انرژی، نسبت واردات کالا از روسیه تحت محدودیت‌ها را به بیش از 96 درصد می‌رساند و بیش از 60 درصد از صادرات کالا به روسیه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بریتانیا در تلاش برای قطع ارتباط روسیه با بازارهای جهانی به غرب پیوسته است. آنها تاکنون در واکنش به عملیات نظامی در اوکراین، مجازات‌های اقتصادی بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه وضع کرده‌اند.

طی چند ماه، رسیه تحت بیش از 6000 محدودیت هدفمند قرار گرفت. این کشور صادرکننده عمده جهانی انواع کالاها از جمله انرژی و غلات است.

روسیه، تولید کننده پیشرو پلاتین و پالادیوم، همچنین صادرکننده بزرگ جهانی انواع کالاها از جمله انرژی و غلات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز