خبرگزاری کار ایران

سخنگوی گمرک خبر داد:

ورود ۲.۲ میلیون دوز واکسن آسترازنکا به کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۶۴۲

سخنگوی گمرک از ورود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا به کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک درباره جزییات این خبر گفت: شب گذشته یک محموله یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۰۰ دوزی واکسن آسترازنکای اهدایی آلمان با پرواز لوفت‌هانزا به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد شد که با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت و نهادهای مرتبط به صورت حمل یکسره توسط اداره کل گمرک فرودگاه امام (ه) ترخیص شد. 

وی با بیان اینکه امشب هم محموله ۷۷۷ هزار و ۹۰۰ دوزی اهدایی آلمان وارد کشور می‌شود، اظهار داشت: با ورود این دو محموله که سر جمع آن به دو میلیون و ۱۹۱ هزار و ۹۰۰ دوز واکسن آسترازنکا می‌رسد، مجموع واکسن‌های وارده آسترازنکا به کشور بدون احتساب محموله مرجوعی ۸۲۰ هزار دوزی به ۱۸میلیون و ۸۳۶ هزار و ۱۱۰ دوز می‌رسد. 

سخنگوی گمرک در مورد واکسن‌های وارده به کشور تصریح کرد: با واکسینه شدن اکثر مردم و تولید مناسب داخلی، واردات تجاری واکسن در حال حاضر  متوقف شده و واکسن‌هایی که در ماه‌های اخیر وارد شده عمدتا اهدایی هستند.

به گفته لطیفی، جمع کل واکسن‌های وارده به کشور از ابتدای بهمن سال ۹۹ تا امشب به ۱۵۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۸۰۸ دوز رسیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز